Vestimentatia adecvata la birou

Modul in care alegi sa te imbraci spune foarte multe despre tine. Poate ca iti place sa te imbraci seducator, sa iti pui în valoare feminitatea si sa iti testezi constant atractivitatea. Simplul fapt ca alegi sa faci asta si la birou poate sa le transmita insa o idee gresita atat colegilor, cat si superiorilor tai.

Foarte indicat ar fi ca la birou concentrarea sa fie setata pe munca si productivitate, imbracamintea ta ar trebui sa reflecte daca nu profesionalism, cel putin decenta. Si bineinteles, orice parte componenta a vestimentatiei tale, care poate sa distraga atentia de la lucru va face, cu certitudine, subiectul barfelor acide din pauze.

Pentru a evita astfel de situatii si sa iti dobandesti respectul pe care ti-l doresti, este indicat sa:

-Urmaresti cu atentie stilul vestimentar care ii caracterizeaza pe majoritatea colegilor. Mai mereu vor exista si persoane care vor incerca sa iasa in evidenta insa, in orice birou, se pot observa niste tendinte generale pe care le poti adapta si tu stilului personal.

-Inlaturi piesele vestimentare mult prea sofisticate. Orice se potriveste pentru sfarsitul de saptamana sau pentru iesirile casual cu prietenii nu se va potrivi si la birou. Topurile scurte, jeansii rupti, care dezvaluie cam trei sferturi din picior, hanoracurile, sepcile sau palariile extravagante sunt de evitat.

-Alege culorile cat mai naturale. In mediul de business merg culorile naturale precum: verde, albastru, negru si maro. Galbenul si portocaliul pot fi considerate prea puternice, la fel si rosul, iar movul mai degraba frivol. Surprinzator, se pare ca albul poate sugera timiditate si pasivitate …

-Intrebuinteaza un parfum discret. Nimeni nu-si doreste un miros dezagreabil, insa exagerand cu parfumul nu vei obtine efectul contrar. Nu uita ca esti într-un loc aglomerat, unde parfumurile se amesteca, si ca ingaduinta la un anumit parfum difera de la o persoana la alta.

Imi doresc ca citind aceste minime sfaturi, sa iti fie mult mai usor sa te decizi cu ce sa te imbraci in fiecare dimineata. Iar daca la tine la munca nu exista un dress-code oficial, tu vei impune oricum respect si vei reusi sa iesi in evidenta in cel mai agreabil mod cu putinta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*