Cum sa dormim pe burta fara sa suferim a doua zi prea mult

Anatomia umana, ne arata exact ca cea mai mare parte a greutatii se afla localizata in partea de mijloc a corpului. In timpul somnului, e dificil să mentinem o pozitie corecta a coloanei vertebrale, iar daca dormim pe burta, pozitia e deficitara din start, deoarece se creaza o presiune mare pe organele interne si tine coloana vertebrala intr-o pozitie nu tocmai corecta.

Marea majoritate a oamenilor stiu din experienta ca dormitul pe burta poate diminua sforaitul, el nu este recomandat pentru ca gatul si spatele vor avea de suferit si de-a lungul zilei următoare e posibil sa resimtim o oarecare intepeneala si disconfort.

Daca totusi exista acea placere de a dormi pe burta si nu vrem sa renuntam la acest obicei, e bine sa tinem cont de cateva povete:

Trebuie sa utilizam o perna cat mai putin bombata (bine ar fi sa fie plata) sau dormim fara perna. In acest mod, capul si coloana vertebrala vor sta mai confortabil.

O alta metoda recomandata este sa punem o mica perna sub burta. Numai in acest fel, coloana vertebrala va ramane dreapta si presiunea asupra ei va fi diminuata.

Cand ne vom trezi este recomandat sa facem cateva exercitii lente de stretching, pentru a diminua postura defectuasa din timpul somnului. Intindem mainile in sus, in timp ce ne ridicam pe varfuri, dupa care, din pozitie normala de stat în picioare, ne rasucim lent capul de cateva ori spre stanga, spre dreapta, in jos si spre spate. In acelasi fel, ne apleacam si incercam sa ne atingem cu mainile degetele de la picioare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*