Refacerea metabolismului prin schimbarea stilului de viata

Modul de viata si activitatea continuua fara pauze ne forteaza mai mereu sa mancam repede alimentele nesanatoase, fapt care ne deregleaza metabolismul.

Aceste tulburari functionale ale organismului se pot manifesta sub aspectul tensiunii arteriale ridicate, cresterea accelerata in greutate, lipsa de vlaga, dorinta de a manca mai mult, nivelul crescut de colesterol si noaptea probleme cu odihna.

Schimbarea stilului de viata si detoxifierea organismului intr-o zi se poate face prin cativa pasi simpli de urmat si anume:

– Noaptea somnul sa fie mai odihnitor

Putem spune ca un somn bun(8-9 ore), la o temperature adecvata de 18-19 grade Celsius atrage dupa sine scaderea treptata a greutatii, diminuarea nivelului de cortizol, diminuarea stresului si refacerea starii de sanatate in general.

– Bea 200 ml. de apa cand te trezesti

Adevarul este ca apa trebuie consumata pe tot parcursul zilei dar bineinteles in functie de anotimp. Ziua daca o incepem cu o hidratare corespunzatoare celulele se vor energiza si se vor reinnoi. Noaptea pe perioada cand dormim organismal nostru nu se hidrateaza deloc.

– Pauzele sa fie dese

Recomandat este ca sa ne oprim dupa orice  activitate(efort fizic sau stat in sezut pe scaun) de o ora sau o ora jumatate si sa facem pauza stand intinsi sau facand miscare 5-10 minute. Dupa aceste pause dese vei da un randament mai bun si te vei concentra mai bine.

– Consuma bauturi fara acid

Bineinteles consuma apa plata sau buna de baut, ceaiuri din plante sau supe de legume. Daca ai ales sa incepi detoxifierea fa tot posibilul si mareste cantitatea de lichide.

– Spune NU consumului de alcool

Alcoolul este o toxina, iar organismal va munci sa-l metabolizeze inaintea altor surse importante de energie. Explicatia ar fi ca atunci cand corpul munceste sa metabolizeze alcoolul , restul caloriilor din alimente si bauturi vor fi depozitate sub forma de grasimi.

– Sa NU stai flamand niciodata

Esti hotarat sa te detoxifiezi sau sa dai jos kilogramele in plus evita sa consume in primul rand alimentele prajite in ulei , bauturile cu zahar si acid(care creaza disconfort), ‘’prostioare’’ precum chipsuri sau dulciuri dar si carne procesata(mezeluri). Asadar, proteinile si grasimile sanatoase, fructele, legumele si cerealele integrale trebuie sa fie prezente zilnic in meniul tau atent stabilit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*