Cum sa elimini grasimea din zona abdomenului si sa ramai sanatos si energic

Respecta mesele. A trece peste una din cele trei mese principale ale zilei nu inseamna ca vei face economie la aportul de calorii zilnice, ci un risc care aduce mai multa grăsime abdominala. oamnii supli au cinci mese pe zi, trei mese principale si doua gustari. Cand sari peste o masa, nivelul de cortizol din corp creste, iar acest lucru stimuleaza formarea de grasime care se depoziteaza pe abdomen.

Cele mai bune din exercitiile fizice sunt: alergarile usoare, seriile de exercitii pentru abdomen, urcatul pe scari și mersul pe jos sunt aliati de nadejde in lupta impotriva grasimii abdominale. Este bine sa avem grija cu ce ne incaltam, cand iesim la activitatile sportive. De preferat sunt pantofii sport.

Zaharul, este o sursa extrem de bogata in calorii si deficitara in nutrienti, al carui consum in cantitati mari contribuie la cresterea in greutate, dar si la dezvoltarea de boli grave, precum obezitatea, diabetul de tip 2 sau afectiunile cardiace.Daca ai burta un pas esential este reducerea treptata a aportului de zahar. Dulciurile cresc nivelul de glucoza din sange si cantitatea excedentara este stocata ca grasime.

Vitamina C, se gaseste in toate fructele si legumele si are calitatea fundamentala de a pastra sanatatea vaselor de sange, care sunstin nevoile musculaturii in ceea ce priveste aportul de oxigen si nutrienti. Aportul crescut de vitamina C scade nivelul de cortizol si produce carnitina, care transforma grasimea corporala in energie.

Trebuie sa respectam programul de somn si sa nu pierdem noptile. Mai multe studii au demonstrat ca somnul este unul dintre cele mai importante cai prin care poti scapa de burta. Regula cere cel putin sapte ore de somn in fiecare noapte. Pierderea orelor de somn sau, mai grav, a noptilor, duce la acumulearea de kilograme in plus, mai ales in zona abdominala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*