Ceaiul verde si silueta mult visată

Pe parcursul vieții am învățat multe lucruri pentru a ne menține într-o formă fizică de invidiat și cum să ne păstrăm sănătatea perfectă. Multe studii din domeniu nutriției, au evidențiat beneficiul ceaiului verde, sfătuindu-ne sa consumam o ceașcă de ceai verde zilnic, pentru a reduce afecțiunile cardio-vasculare, arderea grăsimilor și un pentru un metabolism mai ușor.

Ceaiul verde este izvor inepuizabilă de polifenoli, uleiuri esntiale, flavonoizi, teanina, antioxidanți, flor, vitaminele A, B1, B2, magneziu, potasiu și cofeină.

Dacă doriți să slăbiți este bine să consumați o ceașca de ceai verde în fiecare dimineață înainte de masă pentru a suprima pofta de mâncare și pentru a vă ține la distanță de sursele de hrană. Tehnică de servire în situația unei cure de slăbire este să îl consumați astfel: pe timpul verii, când este caniculă trebuie să serviți ceașca de ceai verde rece, iar în perioadă rece de iarnă trebuie să serviți ceașca de ceai verde fierbinte.

Motivul pentru care trebuie adoptată această tehnică are o explicație normală, deoarece corpul se va implica mai mult să răcească sau să încălzească ceaiul verde și asfel corpul va consuma mai multe calorii.

O ceașca ceai verde o putem pregăti imediat prin folosirea unei cantități de apa, de preferință potabilă, curată. Fierbeți apa în ibric la foc redus, până vedeți că bulele se ridica la suprafață, după care turnați apa caldă în cană unde așteaptă frunzele de ceai verde sau plicul cu ceai verde, după care lăsați ceaiul verde la infuzat 3 minute. Pentru a simți savoarea naturală și bogată a ceaiului verde, încercați să îl serviți fără să introduceți zahăr sau lapte în cană. Ceaiul verde se poate servi și rece.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*