Savoarea naturala a ceaiului verde

Medicii specialisti in domeniul nutritiei precizeaza ca ceaiul verde reduce afectiunile cardio-vasculare, arde grasimile si imbunatateste procesul metabolic.

Ceaiul preparat din frunze tinere verzi este o sursa extrem de imbelsugata in polifenoli, flavonoizi, teanina, antioxidanți, flor, vitaminele A, B1, B2, magneziu, potasiu și cofeină.

Savurarea unei cesti de ceai verde dis-de-dimineata înainte de micul dejun poate sa va anuleze dorinta puternica de a consuma alimente și poate sa va țina departe de sursele de mancare.

Cand urmam o cura de slabire este ideal sa il consumam astfel: pe timpul verii, cand este caldura dogoritoare, sa servim ceasca de ceai verde rece, iar in perioada rece de iarna trebuie sa servim ceasca de ceai verde fierbinte.

Ratiunea pentru care alegem cu predilectie aceast procedeu de consum are o cauza naturala, deoarece trupul se va intrebuinta mai mult să răcească sau sa incalzeasca ceaiul verde și asfel trupul va intrebuinta mai multe calorii.

O ceasca ceai verde o putem pregati imediat prin folosirea unei cantitati de apa, de preferinta potabila, curata. Fierbem apa în ibric la foc redus, pana vedem ca bulele se ridica la suprafata, dupa care turnam apa calda in cana unde asteapta frunzele de ceai verde sau plicul cu ceai verde, dupa care lasam ceaiul verde la infuzat aproximativ doua minute. Pentru a simti savoarea naturala si bogata a ceaiului verde, incercati sa il serviti fara sa introduceti zahar, lapte, lamaie sau alte ingrediente in cana.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*