Beneficiile renunţării la fumat

Dacă răul pe care îl produce fumul de ţigară asupra organismului tău nu te sperie, poate te-ar convinge beneficiile renunţării la acest viciu.

Un plus de energie. Ai impresia că fumatul te înviorează? Nu e decât o amăgire de moment, prin suprasolicitarea întregului organism, fumul de ţigară ce pătrunde în el îi fură o mare parte din rezervele energetice, vitregindu-te, aşadar, de ele.

Ten luminos, zâmbet strălucitor. Toxinele din tutun perturbă secreţiile pielii, ceea ce face ca tenul să se ofilească înainte de vreme. Şi nu e singura urmă pe care o lasă asupra chipului tău, ci şi îngălbenirea dinţilor, apariţia cearcănelor şi a coşurilor.

Somn odihnitor. Asemenea cofeinei, nicotina acţionează ca un stimulent, perturbând somnul.

Încărunţirea, amânată. Oricât ar părea de ciudat, s-ar părea că toxinele din tutun grăbesc albirea părului, precum şi căderea lui, iar în cazul bărbaţilor, apariţia cheliei.

Minte clară. Da, chiar aşa, s-a constatat că celor care s-au lăsat de fumat li s-au îmbunătăţit memoria şi capacitatea de concentrare.

Mai multă încredere în sine.

Mai mulţi bani.

Ştii că nu-ţi face bine, dar tot fumezi. Încearcă măcar să diminuezi pe cât posibil din efectele nocive pe care le are acest viciu de care nu te poţi debarasa asupra organismului.

Poti sa reduci sau sa te lasi de fumat incercand sa consumi lapte, fructe şi legume crude, deoarece acestea schimba in rau gustul tutunului. Introducându-le în dietă, te-ar putea ajuta să răreşti ţigările sau, cine ştie, chiar să te laşi de fumat. Pofta de ţigară ar putea fi amânată şi cu un ceai de obligeană, pedicuţă, salvie, mentă sau podbal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*