CLIENTUL NOSTRU, FRAIERUL NOSTRU-Astăzi: GLS România.

GLS România este, sau cel puțin așa spun ei, o firmă de curierat „rapid”, care, după cazul care vi-l prezentăm în continuare, se pare că nu au nicio legătură cu seriozitatea pe care vor să ți-o inspire atunci când se prezintă ca fiind „GLS-partenerul tău de încredere”. De ce? Pentru că se poate! Și din păcate, chiar se poate… Să vedem cum stau lucrurile de fapt.
În urmă cu o zi, un client al unei alte firme din Cluj a solicitat un produs, acesta urmând să fie livrat de către firma GLS  „în cel mai scurt timp”. Firma din Cluj, al cărui nume nu are rost să vi-l prezentăm, și-a făcut datoria și a pus pachetul respectiv la timp însă de aici firma de curierat GLS România începe să încurce treburile. Aceștia primesc coletul și trimit un e-mail, apoi un sms clientului prin care îl atenționează să fie prezent la adresa menționată în intervalul orar 13-16.

gls              gls-mail

Până aici nu ar fi nicio problemă dacă lucrurile ar sta așa. Clientul are datoria să respecte acest program și să fie la adresă în acest interval. Ce se întâmplă în continuare? Bineînțeles că se face ora 16 și nici urmă de colet sau cineva să anunțe o întârziere. Mai curioși din fire, am zis să sunăm să vedem ce se întâmplă. Nu am crezut nicidecum că este rea voința sau neputință din partea personalului firmei de curierat. Ne răspunde un domn pe nume Lazăr Adrian și ne spune că este puțin aglomerat, să nu ne impacientăm că va sosi între orele 16-18. Să stăm la adresă! Foarte bine, se mai întâmplă, am spus. La ora 18, ce credeți? Bineînțeles că nu a ajuns nimeni cu coletul la adresă. Sunăm iar. Răspunde același domn Lazăr Adrian și ne spune foarte calm și nonșalant că va veni într-un final, să mai stăm 2 ore la adresă că în intervalul orar 18-20 sigur ajunge. Îmi permit politicos să-l întreb de ce aceste întârzieri și îmi răspunde la fel de calm și nonșalant că „are treabă” și o să vina când o să o termine… treaba. Insist puțin și îi spun că am primit înștiințare precum că trebuie să stea clientul la adresă între orele 13-16 și nicidecum până la ora 20, că sunt și alte probleme care trebuie rezolvate, că nu se poate să ții un om în casă 7 ore după bunul plac al șoferului firmei de coletărie și că ar trebui măcar să își respecte programul lui de lucru dacă nu poate să-l respecte pe cel al clientului. A spus că nu-l interesează și… că dacă nu ne convine ceva, „AVEM APROBAREA LUI” să facem o plângere la dispecerat! Bun, deci dacă „avem aprobarea” șoferului de distribuție, sunăm la dispecerat. Acolo ne răspunde o doamnă/domnișoară Raluca (!) „și atât” și ne întreabă politicos ce s-a întâmplat. Îi povestim nemulțumirea după care aceasta ne asigură că îl va contacta pe șoferul Lazăr Adrian, va afla ce se întâmplă și ne va suna să ne spună când va veni coletul. Ne sună înapoi și ne spune că domnul Lazăr Adrian este foarte ocupat, că „are treabă” și că va veni când va considera el, degeaba reclamam sau contestăm, asta este situația și nu are nimeni ce să facă, să așteptăm cuminți până la ora 20 și vom primi pachetul până la urmă. Se face în sfârșit ora 20 și… și… 14 minute și pachetul nu a sosit nici de această dată. Îl sunăm iar pe domnul Lazăr Adrian care răspunde, tot calm și nonșalant. Îl întrebăm dacă are o explicație pentru această oră și ne spune că explicația lui este pur și simplu, bineînțeles, ați ghicit, că „a avut treabă” dar să stăm la adresa că va ajunge în 15-20 de minute. A ajuns în cele din urmă la ora 20:30 și a livrat coletul, dar ne punem foarte serios întrebarea: mai are rost să colaborăm cu această firmă pe viitor? Se poate avea încredere într-o firmă care prestează astfel de servicii cu o astfel de întârziere și cu asemenea angajați care nu își fac datoria și îți vorbesc de parcă ei te plătesc? Părerea mea este că NU. Clar NU, și sfătuiesc să luați în considerare când vă hotărâți să folosiți o firmă de curierat să evitați GLS-România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*