Ce produse sa consumi la serviciu sa scapi de stres

Leptina si Cortizonul hormonii stresului

Doctorii, ne aduc mereu aminte că în momentul în care suntem stresați, simțim nevoia de a consuma exagerat alimente care au un conținut mare de carbohidrați, precum dulciurile și pastele făinoase. Acestă atitudine de gurmanzi ne ajută foarte mult să luăm în greutate și să avem o stare continuă de neliniște.

În perioadele când suntem neliniștiți, frământați, neapărat trebuie să ocolim orice fel de alimente, care produc excitația sistemului nervos. În consecință, băuturile care conțin cofeină precum energizantele, cola, cacaua, cafeaua și ciocolata, ne vor intensifica starea de stres.

Pentru a optimiza starea de spirit, doctori specialiști in alimentație, dietetica și nutriție recomandă creveții, fisticul, papaya, migdalele și iaurtul, deoarece aceste produse conțin vitamină B și ajută la sporirea producției de serotonină din creier și astfel apare starea de destindere. Pe lângă aceasta, datorită conținutului de acid folic, aceste alimente sunt folositoare la îmbunătățirea stării de spirit, iar sarcinile primite nu vor mai părea așa de dificile.

După o masă consistentă în kilocalorii, organismul are nevoie de odihnă, dar în timpul programului de muncă, acest lucru nu este posibil.

Specialiștii care studiază alimentația, dietetica și nutriția recomandă fixarea unei anumite ore, atunci când vine vorba de mâncare. Pentru masa de prânz ar fi ideal să stabilim ora 14.00, timp în care luăm pauză aferentă și mâncăm în liniște.

Nu se recomandă la masa de prânz, să se consume preparate de la restaurantele fast-food, sau produse din magazine: snaksuri, covrigei și a pungulitelor cu biscuiți, deoarece, sunt nesănătoase, sunt încărcate caloric și au cantitate zero nutrițională.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*